Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Csokitorta


Fanni lányom kívánságára készítettem azt a csupa csoki tortát. Külsőre annyira nem szép ,de annál finomabb :)

Hozzávalók:  17cm formához

piskótához:
30dkg liszt
3dl víz
15dkg Xilit vagy gyümölcscukor
5ek. keserű kakaó
1cs vaníliás cukor
7ek étolaj
3ek almaecet 5%
1cs sütőpor
1kk szódabikarbóna


krém:
1 cs étcsokis pudingpor (főzős)
5 dl. tejszín (főzős)
1 dl tej
rumaroma
4 ek. gyümölcscukor

A cukrot összekeverem a kakaóval, a vaníliás cukorral . Ezután hozzáöntöm az olajat, az ecetet, a vizet és jól elkeverem. A lisztet összekeverem a sütőporral és a szódabikarbónával. Utána beleöntöm a lisztbe a folyékony keveréket és összekeverem. A tortaforma alját kivajazzuk és beleöntjük a tésztát. Közép meleg sütőben készre sütjük. 180C-on kb. 30percig sütjük,majd kihűtjük.
A pudingot a tejjel,a tejszínnel és a cukorral felfőzzük, beletesszük a rumaromát és kihűtjük. A tésztát három felé vagjuk, a pudingot robotgéppel jól kikeverjük,majd elosztva a lapok közé kenjük. Hagyjunk egy keveset a tetejére is. Ízlés szerint díszítsük csoki forgáccsal,cukorkákkal,csokidarával...stb. Pár órára a hűtőbe tesszük. Tejszínhabbal kínáljuk.










2 megjegyzés:

  1. Méghogy ez nem szép? Szerintem gyönyörű! Nem vagyok oda a nagyon töményen csokis dolgokért, de ezt még én is nagy örömmel megkóstolnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon aranyos vagy :) próbáld ki,tényleg nagyon fini :)

      Törlés