Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Forrázott köménymagos káposzta


Anyukám nagyon sokszor készített köménymagos káposztát,én nagyon szeretem. Most végre én is elkészítettem ezt a finom savanyúságot.

Hozzávalók:

1db fejes káposzta

1ek. köménymag egész vagy por
cukor
ecet
kb 1liter víz

A káposztát legyaluljuk,kevés sóval megszórjuk ,és kb 1órát állni hagyjuk. A vizet felforraljuk a cukorral és a köménymaggal,majd ízlés szerint teszünk bele ecetet. Ezt a lét ráöntjük a káposztára,jól elkeverjük,ízesítjük ha még kell,és hagyjuk kihűlni. Néha átkeverjük,majd üvegbe töltjük és hűtőbe tesszük. Nagyon sokáig eláll.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése