Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Sütőben sült bundáskenyér




Párom unszolására kipróbáltam. Nem mondom hogy rossz,de azért az olajban sült nekem jobban ízlik  :) 

Ugyan úgy előkészítünk mindent,viszont olajat nem melegítünk :) A sütőt  előmelegítjük kb 180-190C-ra. A tojásokat felverjük pici sóval és egy kevés tejjel. A kenyeret belemártjuk a tojásba és sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük és arany barnára sütjük kb10-15perc. Közben lehet forgatni. A végén reszelt sajtot teszünk rá és visszatoljuk a sütőbe még pár percre.








1 megjegyzés:

  1. Párszor már én is készítettem a sütős verziót, tényleg nem olyan, mint az olajban sült. De mivel nem szeretek olajban sütni, és ha belegondolok, hogy mennyi kalóriát spóroltam így, akkor azért elmegy:)

    VálaszTörlés